onsdag 2 februari 2011

Väntar...

Sitter på flygplatsen Sola i Stavanger väntar på flyget hem igen. Har varit och tittat på Akers fabrikations plats i Egersund, väldigt intressant. Men nu 2 timmars väntan på planet, kollegerna har åkt, tog planet till Oslo. Men för att vara hemma lite tidigare och slippa åka tåg från Gardemon så bokade jag om min biljett till Sandefjord Torp. Tur jag har bok med mig, Karl-Ove Knausgårds Min Kamp del 1. Det är en biografi i 6 delar, mycket att läsa men väldigt bra skrivet, kan jag verkligen rekommendera till alla som tröttnat på deckare. En verkligt intressant berättelse. Vet inte om den finns på svenska, men tror kanske det. Stine hämtar mig på flygplatsen så jag slipper åka tåg till Tønsberg, snäll hon är, därför jag älskar henne så.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Flyplassvegen,,Norge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar